top of page

як це бути кандидатом на вступ?


Як можна зрозуміти з назви, автор цього посту кандидат на вступ у найбільшу українську молодіжну громадську організацію «Фундація регіональних ініціатив».

 

Я хочу поділитися з вами своїм досвідом: як до цього прийшла, що спонукало подати заявку та що відчуваю зараз.

По-перше, що таке громадська організація? Вікіпедія визначає її, як: об’єднання громадян, яке створюється для спільної реалізації спільних інтересів.

По-друге, чому варто долучитись до громадської діяльності? Як каже старе українське прислів’я: «Гуртом і батька легше бити». Разом значно простіше та швидше досягти мети та реалізувати свої інтереси.

Кожна людина нечасто є достатньо компетентною, щоб ефективно впоратись із усіма випробуваннями, що з’являються на її шляху, у процесі реалізації цих самих інтересів. Оскільки спектр діяльності ФРІ досить широкий, то і серед членів можна знайти багато абсолютно різних особистостей, але усіх їх об’єднує спільне бажання – зробити Україну, зокрема Львів, кращим.

Як я наважилась на вступ у ФРІ+? Про існування цієї громадської організації я знала досить давно. Кілька років тому у Дніпрі, де колись проживала, організовували «Вуличний університет». Мене зацікавив формат заходу та форма подачі, але, як завжди, щось не склалося і я не змогла відвідати жодну з лекцій ВУ. Потім, вже у Львові, я поселилась в гуртожитку поруч з дівчинкою-фрішницею. Але тоді мене не цікавили її розмови про громадську діяльність, літні табори, проекти, класний двіж і т. д. У той час для мене на першому місці було навчання. Амбітна першокурсниця, ще з підлітковим максималізмом, я намагалася встигнути все: бути готовою до кожного семінару, знати відповіді на всі можливі питання, зробити всі реферати, вивчити всі питання на іспит, навіть, якщо доводилось жертвувати нормальним сном, харчуванням, соціальним життям… Я забувала про все. Проте зараз все змінилось. Світ перевернувся з ніг на голову, коли я злетіла зі стипендії, незважаючи на мою наполегливість у навчанні та чудові оцінки в заліковій книжці. У той момент я усвідомила, що затрачені зусилля не вартували результату. Замість того, щоб весь час приділяти навчанню, почала шукати інші можливості для реалізації себе. Нарешті, піддавшись агітації сусідки, відвідала кілька заходів, що припали мені до душі.

Я подала заявку на вступ і чекала поки призначать ментора, проте мене запросили на ще один захід для кандидатів. Виявилося, ця процедура необхідна аби відсіяти невмотивованих людей. На FRI-education розповідали про організацію та її діяльність загалом.

Що я можу сказати про мій досвіду ФРІ? Це всеукраїнська спільнота крутих людей, які мають безліч цікавих ідей та не бояться їх реалізовувати. Тут тобі завжди допоможуть та підтримають, але не варто очікувати, що за тобою будуть бігати. Адже це – Фундація Регіональних Ініціатив. Ти повинен самостійно проявляти ініціативу та мати бажання працювати над втіленням власних ідей, аби носити горде звання ФРІ-шника. У будь-якому випадку варто спробувати.

Це унікальний неоціненний досвід: безліч можливостей прокачати себе, познайомитись з розумними ініціативними людьми та, найголовніше, долучитись до створення чогось по-справжньому великого та соціально значимого.Це саме для тебе? Тоді чекаємо тебе у ФРІ+!


RECENT POSTS

Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
bottom of page